Vilk?r & Betingelser

1. Firma

www.audiotech.no levert av Audio Tech AS, organisasjonsnummer 920 930 476. Informasjon og bilder p? nettstedet er eid av selskapet eller partner og kan ikke kopieres uten tillatelse.

2. Priser

Hvert element vist inkluderer mva i Norske kroner. I handlekurven ser du totalprisen inkludert alle avgifter som moms, frakt og betaling

3.1 Betaling

Betaling skjer ved den valgte betalings i kassa. Betalingsm?ten levert av Bambora sammen med partnere.

3.2 Kortbetalning

Korbetaling akseptert av Visa, MasterCard og Maestro. Fakturering av kredittkort blir gjort direkte.

3.3 Vipps

Betaling med VIPPS gjort gjennom mobilnummer og verifisering av mobilbank ID.

3.3.1 Faktura & delbetaling

I samarbeid med Lindorff tilbyr vi en trygg og enkel faktura- og delbetalingsl?sning. Tjenesten tilbyr deg en engangskreditt som betaling for dine kj?p. Engangskreditten inneb?rer at kreditten er bundet til det enkelte kj?p og at du som forbruker ikke har noe ytterligere utest?ende kredittforhold med Lindorff. Mer informasjon og generelle kredittvilk?r for betalingsl?sningen finner du p? bill.lindorff.no.

Ved valg av faktura er forfallstiden 14 dager. Faktura sendes til den e-postadressen du har oppgitt eller til din folkeregistrerte adresse avhengig av ditt valg av distribusjonsm?te p? kj?pstidspunktet. Ved valg av faktura kan du velge ? betale hele bel?pet med en gang eller alternativt logge inn p? bill.lindorff.no og s?ke om en delbetalingsavtale.

For ? kunne benytte tjenesten m? du p? kj?pstidspunktet ha en permanent og offisiell norsk bostedsadresse og v?re minst 18 ?r gammel. Betalingsm?ten er bare tilgjengelig for privatpersoner, og forutsetter at du har tatt vare p? dine ?konomiske forpliktelser og har en god betalingshistorikk.

En kredittsjekk gjennomf?res i forbindelse med kj?pet. Kredittvurderingen utf?res av Lindorff Payment Services AS, og informasjonen vil ikke bli lagret hos nettbutikken hvor kj?pet blir utf?rt. Din personlige informasjon vil kun bli benyttet til ? beslutte om kreditt skal gis eller ikke. Ved for sen eller uteblitt betaling tilkommer purregebyr og forsinkelsesrente og eventuelle omkostninger ved inkasso.

For fullstendige vilk?r for Lindorffs faktura- og delbetalingstjeneste, se lenkene nedenfor:

  • Lindorffs generelle kredittvilk?r for faktura og delbetaling.
  • Standardiserte Europeiske opplysninger om forbrukerkreditt.

3.3.2 Sp?rsm?l knyttet til din faktura eller delbetaling

Lindorffs kundeservice hjelper deg med alle sp?rsm?l ang?ende din faktura eller delbetaling. Kontakt Lindorffs kundeservice via e-post p? bill@lindorff.no eller via telefon 23 17 11 56, mandag ? fredag kl. 08.00 ? 16.00 

Se ogs? FAQ p? bill.lindorff.no.

3.3.3 Tilbakebetaling ved faktura- og delbetalingskj?p

Dersom du har betalt din faktura eller delbetaling, men senere angrer p? ditt kj?p har du et tilgodehavende hos Lindorff. Lindorff tilbakebetaler den summen du har betalt etter at vi har f?tt opplysninger fra forhandler om godkjent retur. Tilbakebetalingen vil skje til din konto og du m? derfor informere oss om ditt bankkontonummer og fakturaopplysninger. 

Kontakt Lindorffs kundeservice via e-post bill@lindorff.no eller via telefon 23 17 11 56, mandag ? fredag kl. 08.00 ? 16.00. 

3.3.4 Pris 

En fakturaavgift kan tilkomme p? faktura med 14 dagers forfall. For delbetaling p?l?per et m?nedlig gebyr p? NOK 39 og en rente p? 21 %. Normalt tilbys delbetaling over 3, 6, 12 eller 24 m?neder spesifisert i henhold til kj?pesum.

4. Frakt

En frakt kostnader av 99 NOK vil bli lagt til alle bestillinger under 2000kr. Nettordre over 2000 er fraktfrie innen for fastlands Norge.

4.1 Leveringsmetoder

Vi leverer varene med Posten/Bring. Etter avtale kan varer hentes p? v?rt lager.

4.2 Leveranser

Ordrer plassert f?r 14.00 behandles p? samme dag og leveres vanligvis i l?pet av 1-3 dager. Leveransen skjer direkte til den adressen du har angitt ved bestilling.

4.3 Skadede varer og reklamasjonsrett

Som du mottar din ordre, er det viktig ? sjekke varene for skader eller defekter. Skulle varen v?re skadet eller ?delagt, kan du kontakte oss via e-post: post@audiotech.no for videre instruksjoner. Du har to ?rs garanti henhold til norsk lov. Enkelte produkter med beregnet kortere levetid kan avvike fra dette.

5. Tilbaketrekking og penger

Som kunde har du rett til ? heve kj?pet innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Den kan kun benyttes dersom varen kan returneres i originalemballasje, og er i det vesentlige uforandret. Du har rett til ? ?pne pakken og pr?ve produktet, men det m? ikke brukes utover det.

6. Plikt

Tilbakebetaling hvis du ut?ve din rett til ? avbryte, vil vi tilbakebetale hele bel?pet av varene s? snart som mulig, eller innen 30 dager fra den datoen vi har mottatt varene. Du m? betale returkostnadene n?r varene blir sendt tilbake. Vi betaler alt tilbake kostnadene ved ? returnere de s?kalte erstatningsvarer.

Se ogs? forbrukerr?det eller fjernsalg lov

7. Personvern, sikkerhet og personopplysninger

I forbindelse med bestillingen, godtar du at Audio Tech AS kan lagre og bruke informasjonen din. Vi gj?r dette for ? oppfylle v?re forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer ogs? all kommunikasjon vi har med deg via e-post, for ? kunne tilby tjenesten som du forventer av oss. Audio Tech AS vil ikke avsl?re din personlige informasjon til tredjepart. Under Privacy Act, har du behov, en gang i ?ret, retten til ? v?re en del av den informasjonen vi har lagret om deg. Vi forbeholder oss retten til ? bruke e-post for ? sende markedsf?ring og nyhetsbrev

8. Kontakt & Support

Kontakt og support vil du finne HER

9. Cookies

En cookie er en tekstfil som sendes fra et nettsted til datamaskinen der den er lagret enten i minnet (session cookies) eller som en tekstfil (tekstbaserte informasjonskapsler). Cookies brukes til ? lagre slike Logg inn eller handlekurven mens du surfer rundt p? ulike nettsteder. Hvis nettleseren din er satt til ? ikke akseptere cookies, vil du ikke v?re i stand til ? gj?re noen ordre p? nettstedet v?rt. Du kan enkelt endre dette i innstillingene til nettleseren din. V?r oppmerksom p? at vi ikke bruker cookies for ? lagre personlig informasjon om deg.

10.1 Force majeure

Force majeure, slik som krig, omfattende arbeidskonflikt, blokade, brann, milj?katastrofe, alvorlig infeksjon eller annen utstrekning partens kontroll og som hindrer partene ? oppfylle sine forpliktelser og lindre en fest fra det. Slikt unntak gjelder under forutsetning av at operasjonen ikke kan utf?res under disse betingelsene. Den andre parten skal straks varsles om omstendighetene, bruk av denne bestemmelsen.

10.2 Endring av kontrakt

Etter at kunden har gjort et kj?p tar Merchant har ikke rett til ? endre vilk?rene i den aktuelle kj?pet med mindre annet er avtalt

10.3 Klager

Har kunden klager, kan disse bli levert i v?rt kontaktskjema som du finner her

10.4 Tvister og lover

Norsk lov skal gjelde for alle kj?p gjort under disse vilk?rene. Tvister om kj?p under disse vilk?r skal utelukkende behandles av en Norsk domstol